حق نداشتی.....
شاید نبودن بهتر باشد
مینویسم برای دلم دلی که سال ها منتظر عشق بود وحالا آن را میزبان است
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید به وبلاگ من خوش آمدید من منا هستم وعاشق نوشتنم .نوشتن برام مثل اعتیاده. مثل یه خلسه شیرین میمونه برام یا شاید ...... مثل مرگه منو جدا میکنه از این دنــیا



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 36910
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 210
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
منا

آرشيو وبلاگ
مرداد 1391
تير 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 24 تير 1391برچسب:, :: 12:48 :: نويسنده : منا

تو نه سالگی برای اولین بار دیدمت .......

تو 11 سالگی دوست داشتم .......

    تو13 سالگی فهمیدم عاشقتم .....

تو 15 سالگی تمام فکرم بودی...... و من به اینده مون فکر میکردم ...

تو 18 سالگی دلم برات پر میکشید اما ..تو اونو با سنگ زدی

حالا دلم سوراخه تمام ارزو ها م .....عشقم ..... کسایی که دوست داشتم داره ازش میریزه بیرون

نمیدونم تقصیر من بود یا تو یا دلم .؟.....؟ اما تنها چیزی که میدونم اینه تو حق نداشتی قلبمو با سنگ بزنی چون حالا

عشق هیچ کی دیگه توش جا نمیگیره

 



نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت4:43---3 مرداد 1391
عادت میکنم به داشتن چیزی و سپس به نداشتنش به بودن کسی و سپس به نبودنش تنها عادت میکنم...اما فراموش نهمتنت واقعا ناز بود عاشق وبت شدم

sara asheghe zac efron
ساعت21:44---28 تير 1391
hi golam kheyli vebe nazi dari

مهرانم
ساعت17:38---28 تير 1391
سلام منو بعنوان فرازچت بلینک ممنونت میشم بای.راستی وبت جالبه.,وبلاگمم دارم www.titanic0123.loxtarin.com.بهم سربزن بای خواستی منو باعنوان کشتی عشق بلینک وبمو و روممو .ممنون.بای

hanie
ساعت14:03---28 تير 1391
vaqean darket mikonam`

arrio
ساعت21:45---24 تير 1391
دلسرد میشه از عشقش(هرچی که میخواد باشه)
سکوت!
من اهل سکوتم نه اهل......
پنهان شده در زیر سکوتم هیجان خوندنت
نمیگم موفق باشی
چه همیشه پیروزی
دوست من سلام


Fatemeh
ساعت13:53---24 تير 1391
خیلی خوب بود. مرسی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: